2016(e)ko ekainaren 6(a), astelehena

Izaroren konpromisoa

kaixo lagunok !la milagrosako 5 a ko ikasle bat naiz zin egiten dut gauza hauek egiteaz   lur planeta  salbatzea  saiatuko dut.
1:Zabor guztia birziklatuko dut eta bakoitza kontenedore bakoitzera botako dut
2:Bainatu   ordez   dutzatu  egingo naiz  eta   orduan  ura    aurreztuko    dut
3:Hortzak garbitzen  ari  naizenean txorrota itxiko dut .
4:Ikastetxera autoz ez etorri oinez etorri.Horrela   ez dugu  gasolina asko erabiltzen ezta kontzumitzen ere.
5:mendi edo naturagune parke batera joaten  garenean ez bota zaborrik lurreara errespetatu behar dugu.
                                                             muxu handi bat Izaro
                                    
                                                      eta gogoratu :ga,go,gu lurra salbakogu.


 

1 iruzkin: