2016(e)ko ekainaren 12(a), igandea

Iratiren kompromisoa

  • Nik Irati naiz  5ako La milagrosako ikastetxean ikasten dut eta zin dut lur planeta salbatzeko misioa compromituko naiz.
  • Hortzak garbitzen dituzunean txorrota itxi behar duzu.
  • Baiatzen bazara, ez ezazu bainuontzia goraino bete.
  • Eskuak garbitzen dituzunean ur beroa beharrezkoa denean soilik erabili.
  • Lan egitera joateko, ez erabiltzea autoa persona batekin.
  • Beste lekutara joateko, garraio publikoa erabili dezakezu.
  • Zure herrietan erabili behar duzu kolore desberdineko edukiontziak hondarrak birziklatzeko (Horia=Plastikoa, Urdina=Papera, Berdea=Beira…).
  • Paper birziklatua erabiltzea etxerakolanak egiteko.
  • Inor ikustenari ez denean telebista itzali behar duzu.
  • Berogailua piztuta badago, lehioak itxi.
  • Janaria edo edaria naturalak ontzi gabe, hondarra laburtzeko.





3 iruzkin: