2016(e)ko ekainaren 6(a), astelehena

Asier Carbajoren konpromisoa

Gu lurra salbatzea misioia. Klaseko ikaskideak mundua aldatu nahi dugu.Nik birziklatu egingo dut .
Erabiliko dut autobuza ez autoa , fruta ekolojika jango dut. Itsaliko dut gauzak ez elektrizitatea
aurrestu , dutsa artuko dut ez ura gastatseko eta aurrestus. Zolidarioa izango nais besteak eskolara
joatea beste pertzonak. Papelera bana ipiñiko dut ez dena ipintsea batean.
Tzorrota itsiko dut ez gastatu dezala ura , guk nai dugu zalbatu mundua 
eta garbituko dugu dena. Ez geure mundua zabortegi bat ez biurtseko eta animaliak ez iltxeko.
Ez nais isango homuz kontzumuz izango nais homuz responzabilus .
Niri guztatzen zait autoak baina zalbatzeko mundua ez dut autoa beti autoa hatuko 
ez kontaminatzeko. Eta auda dena lagunok AGUR.

GA GO GU LURRA SALBAKOGU!!!!!!!!!!!!!




2 iruzkin: